Zakończono prace remontowe w budynku Urzędu Gminy Żmudź w ramach realizacji przedsięwzięcia grantowego pn. „Poprawa dostępności usług publicznych świadczonych przez Gminę Żmudź dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym z niepełnosprawnościami”, finansowanego w ramach projektu „Dostępny samorząd - granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014- 2020.
Celem przedsięwzięcia była poprawa dostępności architektonicznej, cyfrowej, komunikacyjno-informacyjnej do usług publicznych osobom z niepełnosprawnością w Gminie Żmudź.
W ramach zawartej umowy sfinansowane zostały następujące przedsięwzięcia:
Poprawa dostępności informacyjno- komunikacyjnej w Urzędzie: zakup i montaż pętli indukcyjnej, wykonanie i zamontowanie tablicy tyflograficznej oraz zakup punktu TOTUPOINT.
Poprawa dostępności cyfrowej: wykonanie filmu z informacją w PJM i zapewnienie informacji w tekście łatwym do czytania.
Poprawa dostępności architektonicznej- zwiększenie dostępności budynku Urzędu Gminy, wykonanie poszerzenia dojść do budynku, wyznaczenie 2 miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnościami
Wartość grantu: 206 800,00 zł PLN